Voit vastaanottaa Digitalkkarit -palveluiden laskut sähköpostilla, e-laskuna, suoramaksuna, Kivran kautta tai paperilaskuna. Sähköposti, suoramaksu ja e-lasku ovat maksuttomia. Paperilaskuista ja Kivran kautta lähetetyistä laskuista peritään hinnaston mukainen maksutapalisä. E-laskun ja suoramaksun voit ottaa käyttöön oman pankkisi kautta. Laskun tilaaminen sähköpostiin onnistuu ilmoittamalla käytössä oleva sähköpostiosoite asiakaspalveluun. Muiden laskutustapojen muutokset voi pyytää asiakaspalvelusta.
Sähköpostilaskuissa lähettäjänä on Ropo laskutuspalvelu (laskutuspalvelu@ropo.fi), joten tarkastathan myös roskapostisi.
E-laskuun siirryt helposti omassa verkkopankissasi, vaikka silloin kun seuraavan kerran olet maksamassa laskua. Valitse verkkopankissa uusi e-laskusopimus.
Valitse laskuttajaksi ”MPY Telecom Oy” ja maksun aiheeksi ”MPY:n e-lasku”. Tunnistetiedoksi tarvitset viimeisimmän maksetun laskun viitenumeron.
Lopuksi vahvista e-laskusopimus. Jatkossa saat laskusi e-laskuna suoraan verkkopankkiisi. Tarkemmat ohjeet e-laskun käyttöönotosta löydät oman pankkisi nettisivuilta.
Mikäli lasku on maksettu väärillä tiedoilla, suorituksen etsimiseen ja oikaisemiseen tarvitaan alla olevat tiedot. Tiedot löytyvät verkkopankista.
Ropon asiakaspalvelu: puh. 017 366 7042, ma-pe 8-20 tai www.myropo.fi.
Huomioi, että maksupäivän siirron voi tehdä vain ennen laskun eräpäivää. Eräpäivän voi siirtää ottamalla yhteyttä Ropoon.
Ropon asiakaspalvelu: puh. 017 366 7042, ma-pe 8-20 tai www.myropo.fi.
Mikäli palvelusi on tilapäisesti suljettu maksamattomien laskujen takia, avautuvat ne automaattisesti uudelleen, kun maksusuoritukset ovat kirjautuneet MPY:lle.
Tämä tapahtuu noin 1–3 arkipäivän kuluessa maksusuorituksestasi. Palvelua ei voida avata tätä aiemmin. Suljetun liittymän avaamisesta peritään hinnaston mukainen maksu.
Laskutusosoitteen muutoksen ilmoitat kätevimmin asiakaspalveluun sähköpostilla (tuki@digitalkkarit.fi).
Kun muutat uuteen osoitteeseen, huomaathan, että sinun tulee itse päivittää osoitetietosi Digitalkkarit -asiakaspalveluun, mikäli sinä olet ostanut meiltä jatkuvia palveluja (esim. Huolenpitopalvelu tai F-Secure Total -tietoturvapalvelu).
Digitalkkarit -palveluiden laskut maksetaan MPY Telecom Oy:n tilille:
Pankki: OP
IBAN: FI39 5000 0120 4952 53
BIC: OKOYFIHH
Laskujen ja sopimusten sisältöön liittyvissä asioissa sinua auttaa Digitalkkarit asiakaspalvelu:
030 670 3044 (normaali pvm./mpm.), ma-pe 8–17, tuki@digitalkkarit.fi.
Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa yhteydenotot Ropon asiakaspalveluun:
017 366 7042, ma-pe 8-20 tai www.myropo.fi.